mandag 14. januar 2013

På helgevisitter andre helga i januar 2013

Lørdag møtte noen av oss for å diskutere helgeturer i nærmeste framtid. En tur ble bestemt til midten av februar. Den ble lagt til London, og det er greit for meg, det er nemlig om lag 25 år siden jeg sist var i den engelske hovedstaden. Jeg glemte å ta bilder på lørdag, derfor bruker jeg et bilde fra sist jeg var i London.

Lenge siden


Søndag ble vi som er i nærheten bedt til søndagskaffe på Kolsås. Vertinnen ville gjerne ha vekk mest mulig av julekakene som var igjen, samt julegodter. Vi gjesten gjorde så godt vi kunne.

Siste julekakene skal vekk


Det var kaldt også på Kolsås, men været ellers var klart og fint. Fin utsikt fra verandaen.

Fint lys, men kaldt

Vi hadde ei hyggelig stund ved kaffebordet, men nå må det bli slutt på kakespising ei stund.

For mye kaker?

I dagtidlig så jeg ut på temperaturmåleren og den viste 18 minus. Rett før jeg startet dette innlegget tok jeg et bilde fra verandaen, folk har nok med å fyre i ovner og peiser, men nå var det bare 14 minus ute. Nå ser jeg det daler noen få snøflukser ute. Jeg liker bedre regn.

Altfor kaldt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar