søndag 20. januar 2013

Bursdagsfeiring 19. januar 2013

I går hadde yngstemann i søskenflokken bursdag. I julegave fikk han billett til Latter pluss middag på en restaurant han valgte. Alt ble lagt til 19. januar som var i går, og det passa fint siden det var lørdag.

Utenfor Latter

Latter er showscenen på Aker Brygge. Vi hengte av oss ytterklærne og inntok våre plasser. Anne Kat Herland sitt standup- show: Jakten på erligheten, stod på programmet.

Tittelen på showet

Showet har gått for fulle hus i ukevis. Også denne kvelden var det et forventningsfullt publikum i salen. Jeg hadde aldri sett dama live før, det hadde heller ikke bursdagsbarnet, så dette skulle bli spennende.

Forventningsfullt publikum

Det var fotoforbud da forestillingen startet, dermed må jeg nøye meg med bildet på programmet. Anne Kat Herland er kjent fra tv- programmet Nytt på Nytt, og andre opptredener på tv. Hun vant klassen beste standup- artist både i 2003, 2006, og i 2009.

Anne Kat Herland

Det ble litt av ei forestilling. Ho prata på innpust og utpust i godt over en time. Ingen tvil om at Anne Kat er morsom og tar ting på korne, og stropla naturligvis en del, men det må en tåle. Personlig synes jeg det var en morsom forestilling. Etter showet var slutt, gikk vi til restauranten som var valgt. Dinner.

På Dinner


 Jeg valgte hummersalat som forrett og and til hovedrett. De andre valgte flere sorter matretter. Dinner er en kinesisk restaurant og har vært kjent for god mat. Dette var mitt første besøk på denne restauranten

Forretten er kommet

Hummersalat


Bursdagsbarnet fikk gaver og så ut for å kose seg. Vi hadde en riktig hyggelig kveld. Da avslutter jeg med bilde av bursdagsbarnet tatt på Dinner.

Bursdagsbarnet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar