tirsdag 10. juli 2012

Besøk

I dag fikk jeg besøk av to barnebarn, to jenter som bor her i nærheten. De fortalte om turen til Danmark der de hadde besøkt familie, og hatt det kjekt. Det er alltid hyggelig å få besøk.

Hedda og Dina


De ville høre litt om da jeg vokste opp, og da tenkte jeg på hvor fort tida går. Jeg kom fram på et bilde fra da jentenes mor startet på skolen en strålende augustdag.

Første skoledag

Min yngste bror ble ungdom og fant på forskjellige ablegøyer. På bildet tror jeg han skal vise kunster i "reien". På fint heter det kanskje husken.

Før avspark


Tida fortsatte å rase av gårde, og kamerater vokste til. På bildet er de klare for en kveldsutflukt, sikkert på besøk en eller annen plass.

Kamerater

På Sunnmøre fikk vi ofte sommerbesøk, her er østlendinger på tur. I slike høve var vi flere ganger på fjelltur slik som på bildet. Her på Hasundhornet.

Fin utsikt



Vil avslutte med et sommerbesøk for en del år siden. Da var alltid verandaen god å ha. Der kunne vi sole oss og vi kunne følge med om det skjedde noe spennende i området.

På verandaen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar