søndag 3. mars 2013

I selskap, lørdag 2. mars

Lørdag var jeg i et litt forsinket bursdagsselskap. Vi var ikke så mange som kunne møte av forskjellige grunner, men jeg var klar. På bildet under har jeg en prat med en av gjestene.

En av gjestene


Det ble servert middag, og her er det bare å sette seg ved bordet.

Bordet er klart


Vi ble blant annet servert en pai med rotfrukter, grønn salat, marokkanske kjøttboller i tomatsaus og ris.
Det var første gang jeg smakte en slik type pai. God mat.

Paien


Måltidet ble avsluttet med dessert som var sjokolade- mousse, og kaffe til den som ville ha. Desserten var søt og god, og det passet med en kopp kaffe som avrunding.

God dessert



Det ble ingen sein kveld, men vi hadde ei hyggelig stund sammen. Stephen kom fra seinvakt på sykehuset, så jeg fikk haike med dem da de kjørte hjem.

En hyggelig kveld

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar