onsdag 19. desember 2012

Snart julehøgtid 2012

Jeg lurte på hvor jula ble feiret for 10- 11 år siden. Det undersøkte jeg, og da er det godt å ha gamle albumer å bla i. Jula 2001 ble feira i hos oss på Sunnmøre, og de fleste i familien var samlet.

Jula 2001


Noen av de som var på besøk



For 10 år siden viser bildene at vi feira jul hos yngste dattera på Østlandet. Da var ikke hele familien samla, men vi hadde ei hyggelig julefeiring. På bilde sammen med de to småjentene i familien.

Jula 2002


Mye snø på Østlandet denne jula, på bildet under ser vi at snøen pynter opp på terrassen.

Mye snø jula 2002


I morgen reiser jeg på juleferie. Jula skal feires hjemme hos eldstemann. Dermed blir det stille på bloggen til romjula ca 28. desember. Da vil jeg starte å fortelle om julefeiringa i år. Jeg vil ønske alle, slekt, venner, kjente og ellers alle blogglesere i riktig God Jul. 

Julehilsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar