søndag 18. desember 2011

Planer for bloggen i 2012.

Et av nyttårsforsettene (ved siden av slanking...) for 2012 er å fortelle litt om mine reiser rundt om i verden. Jeg vil starte fra 1960-tallet frem til i dag, og legge ut blider fra hver tur. Planen er å fortelle om et par reiser hver måned i kronologisk rekkefølge. Det startet når barna var små med campingturer i Norge og turer langs kysten på midten av 60-tallet, men har etter hvert blitt større i omfang. Jeg er i prosessen med å digitalisere gamle bilder, og den første turen legger jeg ut over nyttår. Her er noen smakebiter av hvordan reiselysten startet. 

Her er aller første campingtur til Danmark sommeren 1967. Fem personer i firemannstelt i tre uker. Sjekk det luksuriøse fremkomsmidlet til venstre...

Søskenflokken koser seg på Hundested camping. Tre uker med strålende sol.

Sommeren 1968 dro vi på båttur med frakteskuten "Elin". Her fra et stopp i Sandnes.

Jeg og barna koser oss på båten i sommerværet.

På en biltur til Geiranger sensommeren 1968.


Dette var begynnelsen på et liv fullt av opplevelser. Følg med over nyttår; da begynner jeg å legge ut historier og bilder fra våre turer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar