fredag 9. desember 2011

om forskjellig

Er kommet hjem fra Sunnmøre. Der var snø og kaldt, men
jeg fikk en varm velkomst. Bodde i en fin suite hos familien, og besøkte
ellers gode venner, og mer familie. Alle stilte opp og kjørte dit jeg ønsket,
og jeg var rundt og spiste masse godt. May, som var hoffdame på slutten, stod
klar for å oppfylle mine siste ordrer. Med andre ord en hyggelig tur. Hvis noen
av dere leser dette, så tusen takk.

Har bestemt meg for å skrive i bloggen min på bokmål, enda mitt hovedmål er nynorsk,
men vil nok bruke det også iblant. Nå må jeg lese gamle aviser som har hopet seg opp,
og lurer på om Aftenposten har skrevet noe jeg ikke har fått med meg. På Sunnmøre var
jeg stadig opptatt med visitter og spiste lunsjer, middag, eller drakk kaffe og spiste kaker,
så kanskje noe har gått meg hus forbi. Her må oppdateres.

Later som jeg ikke ser vekta når jeg går forbi.   

1 kommentar: